התקשרו עכשיו: 03-536-2288

מוצרי אריזה מפלסטיק

איך בוחרים מוצרי אריזה מפלסטיק?
אריזות פלסטיק מקיפות אותנו בכל זמן במהלך החיים, ואנו כל כך רגילים אליהן עד שאנחנו לא משקיעים רגע בלחשוב על כך שהאוכל שלנו, חלק מהפירות והירקות, כמעט כל דבר שנקנה בסופר, בקבוק המים, תרופות מוצרי הקוסמטיקה ועוד רבים- כולם מובאים אלינו באריזות פלסטיק.
אבל, איך יודעים במה לארוז את הדברים הללו ומה הפלסטיק שהכי יתאים למשימה? במאמר זה ננסה לענות על השאלות הללו ולהבין איך בוחרים נכון את אריזת הפלסטיק למוצרים שאנו משתמשים בהם או מייצרים אותם.

למידע נוסף לחצו כאן

סוג הפלסטיק
פלסטיק הוא חומר שיכול להיות מעוצב במגוון דרכים וצורות ומכך נגזר גם שמו (פלסטי ביוונית= נוח לעיצוב). יש מנעד רחב של מוצרים מפלסטיק שאין שום קשר בניהם, וניתן להבין מכך שזו חומר שניתן לשחק איתו במגוון דרכים וצורות כדי לקבל מוצרי אריזה מפלסטיק שמתאימים לצרכים שלנו.
הרכב הפלסטיק יקבע אם הוא יהיה רך וגמיש או נוקשה, אם הוא יהיה מאוורר יחסית או אטום לחלוטין וגם כמה זמן הוא יחזיק מעמד- האם יש בו צורך לשימוש חד פעמי או רב פעמי, וגם אם רב פעמי כמה זמן ישתמשו בו.
כך למשל, הרכב הפלסטיק של טבלת כדורי משככי כאבים יהיה שונה מהרכב של בקבוק פלסטיק שמשמש לאחסון תרופה וגם הוא יהיה שונה מהרכב הפלסטיק שישמש מוצר טכנולוגי כזה או אחר.
 
איכות ותקציב
אם המוצרים שארוזים בפלסטיק מיועדים לצרכנים ולא לשימוש בפרטי, חשוב להקפיד על כך שהם יהיו מיוצרים מפלסטיק איכותי שיעמוד בתקנים הנדרשים לייצור פלסטיק עבור מוצרים מהסוג הזה. לכל סוג מוצרים יש תקן איכות נפרד, כך שלאריזות פלסטיק למזון, תרופות או קוסמטיקה יש תקני איכות שונים.
פלסטיק איכותי ישמור על המוצרים באריזה טוב יותר וימנע סיכוי שהם יתקלקלו או יהרסו בזמן שהם סגורים באריזה.
כמובן שהאריזות צריכות להיות במסגרת התקציב שלכם ושהעלות שלהן תהיה משתלמת ביחס לעלות של המוצר עצמו והמחיר בו הוא נמכר.
אם אתם לא בטוחים איך הכי נכון לבחור אריזה מפלסטיק, כדאי לקרוא מידע על חברות שונות ומוכרות ואת הביקורות עליהן, כמו גם את שיטות הייצור שלהן, הרכבי הפלסטיק בהם הן משתמשות, השוואה בין המחירים שלהן ועוד.
 
ואקו פק- מוצרי אריזה איכותיים מפלסטיק
חברת ואקו פק מתמחה בייצור אריזות פלסטיק, גם כאלו שנחשבות מורכבות. החברה מקפידה על חומרי גלם איכותיים ועבודה עם המכונות המתקדמות והטובות ביותר. מוצרי החברה מתאימים לתקני איכות בינלאומיים.
לחברה ניסיון וותק רבים בתחומי ייצור אריזות פלסטיק מסוגים שונים והדבר מאפשר לה להתאים באופן אישי את ייצור האריזות לצרכים של הלקוחות וגם את הטכנולוגיה בה ישתמשו בתהליך.
אם אתם מעוניינים לשמוע עוד על מוצרי החברה ודרכי פיתוח האריזות שלה, תחפשו בגוגל "ואקו פק פלסטיק"

רוצים לדעת עוד ?

תשאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי