התקשרו עכשיו: 03-536-2288

אריזות פלסטיק חד פעמיות

מארזי פלסטיק – פיתוחים חדשים בתחום
המצאת הפלסטיק הצעידה את עולם עיצוב האריזות קדימה ותמכה בהתקדמות המואצת של פיתוח מוצרים ואספקתם לכל רחבי העולם. ההתפתחויות בתחום אפשרו למוצרים להגיע מהמפעל לצרכן בצורה בטוחה ויעילה בתנאים האופטימליים לשמירת האיכות שלהם. כיום, תעשיית הפלסטיק ממשיכה להתפתח בקצב מואץ ומקדמת פתרונות אריזה חדשניים ואיכותיים.

למידע נוסף לחצו כאן
מגמות היסטוריות בתעשיית האריזה
אריזות שימשו את בני האדם משחר האנושות לנשיאת צמחים, כלים ומטלטלים אחרים כבר בימי הנדודים של האדם הקדמון. לאורך ההיסטוריה, השתכללו החומרים המשמשים לאריזת מוצרים על מנת לשפר את יכולת הנשיאה ואריכות החיים של המוצר וכללו אריזות שהותקנו מעץ, זכוכית, נייר, פח ומתכות שונות.
המהפכה התעשייתית הביאה לעלייה חדה ביצור ואספקה של מוצרים ולשינוי בהרגלי הצריכה, מה שהביא בתורו לעליה בפיתוח מוצרים חדשים ובדרישה לאריזה יעילה. המצאת הפלסטיק חוללה מהפכה של ממש בתחום האריזה והביאה לעולם מארזי פלסטיק חסכוניים, קלים ליצור ועמידים.
כיום, המגמות בתעשיית הפלסטיק מביאות ליצירת אריזות חדשניות תוך שילוב של טכנולוגיה מתקדמת להעלאת היעילות, הפונקציונליות והאיכות של אריזות הפלסטיק. האריזות החדשות מאפשרות שימור יעיל יותר של מזון, הגנה מפני זיהום ושיפור של איכות המוצרים שמגיעים מהמפעל לצרכן.
 
סוגי אריזות
סוגי האריזות הקיימים בשוק הם רבים כמעט כמו סוגי המוצרים הקיימים בעולם. לכל מוצר נדרשת אריזה מדויקת שתבטיח את שלמותו בעת האריזה, האחסון, האספקה ועד ההגעה ללקוח. כמובן, שלכל תעשייה יש את הדרישות המיוחדות שלה בהתאם לסוג המוצרים אותו היא מפתחת.
אריזות פלסטיק חד פעמיות משמשות כמעט בכל התעשיות ולאריזה של מוצרים שונים. תעשיית ההייטק למשל, דורשת אריזות שיכולות להגן על מוצרים הרגישים לחשמל סטטי. תעשיית הפלסטיק נותנת מענה לרגישות הזאת בצורת מארזים שמונעים חיכוך ועל ידי כך מונעים היווצרות של חשמל סטטי בסמוך למוצר.
דוגמה נוספת, היא תעשיית התרופות שמייצרת כמויות אדירות של תרופות ותכשירים הדורשים אריזה זהירה שתמנע פגיעה במוצרים העלולה להביא לפגיעה בבריאות של צרכני התרופות. על מנת ליצור אריזות פלסטיק חד פעמי איכותיות ובטוחות יש לשמור על רמת ניקיון גבוהה במיוחד בחדר נקי ובפיקוח על מדדי לחץ אוויר ולחות.
חברת ואקו פק תעשיות היא אחת החברות המובילות בתחום אריזות הפלסטיק בארץ ובעולם. החברה מתמחה בפתרונות אריזה לכל תחומי התעשייה תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות לפיתוח מוצרים חכמים ומותאמים לצרכי הלקוח.
לא משנה איזה עסק יש לכם, אנחנו בחברת ואקו פק תעשיות בע"מ יודעים לתת את פתרונות האריזה המתקדמים והמתאימים ביותר עבורכם. אנשי הצוות המקצועיים שלנו ילכו איתכם את כל הדרך מאפיון הצרכים ועד היצור, האריזה והאספקה לכל רחבי הארץ ולחו"ל.
אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ונמצא יחד את פתרונות האריזה הטובים ביותר עבורכם! פנו אלינו דרך האתר, בטלפון 03-536-2288 או באימייל info@vacopak.com.

רוצים לדעת עוד ?

תשאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי