התקשרו עכשיו: 03-536-2288

מארזים למוצרי רפואה

כל מה שחשוב לדעת בנוגע למארזים למוצרי רפואה או לרפואת שיניים
טיפולים רפואיים שונים, אשר נעשים במרפאות ובבתי חולים ברחבי הארץ, עושים שימוש במגוון רחב של מוצרי רפואה. חשוב והכרחי שהטיפולים הרפואיים השונים ייעשו באופן יסודי ומקצועי ובסביבה הגיינית ונקייה. בנוסף, הטיפולים חייבים להיעשות על ידי בעל מקצוע המתמחה בטיפולים אלו. מוצרי הרפואה השונים נארזים במארזים הייעודים להם ועל כן נציג בפניכם את הפרטים שחשוב לדעת על אותם מארזים וזאת בכדי שישמרו בצורה ביותר טרם הטיפול הרפואי.

למידע נוסף לחצו כאן
שימוש בחומרי גלם באיכות גבוהה תוך פיתוח מתאים למוצר שלכם
מוצרי רפואה ולמוצרי רפואת שיניים הינם מוצרים מורכבים, אשר חשוב לשמור עליהם לאורך השינוע עד למרפאה. על כן, חשוב כי חברה המתמחה בייצור אריזות מורכבות במיוחד תהיה זו שתייצר את המארזים עבור מוצרים אלו. מוצר רפואה אחד אינו דומה בהכרח למוצר רפואה אחר ולפיכך החברה מולה תעבדו צריכה להתמחות בהתאמת המארזים למוצר הספציפי אותו אתם משווקים למרפאות. מארזי פלסטיק חד-פעמיים אלו, הכרחי שיהיו בעלי גימור ברמה איכותית ביותר וכי ייעשה שימוש בטכנולוגיה ברמה הגבוהה ביותר לשם ייצורם. זאת ועוד, החברה אשר תייצר עבורכם את המארזים מוכרחה לעבוד עם חומרי גלם המאושרים לתעשיות הרפואה והתרופות, ובין אם מדובר בחומרי גלם ממוחזרים או ראשוניים, חייבים הם להיות ברמת איכות מיטבית.
 
אמינות ומקצועית הם תנאים הכרחיים שאין להתפשר עליהם
באותה מידה שכל אחד מאיתנו ירצה לקבל טיפול הגייני ויסודי אשר ייעשה על ידי רופא או רופאה מקצועיים ואמינים, כך הכרחי שהמארזים בהם נמצאים מוצרי הרפואה ייווצרו באופן הגייני ויסודי על ידי חברה מקצועית ואמינה. לפיכך, נוודא שהמארזים למוצרי הרפואה ולמוצרי רפואת השיניים אותם נרכוש ייוצרו תחת התקנים הבינלאומיים הקפדניים ביותר ויעמדו ברמות הבקרה המחמירות ביותר. רמת בקרה מחמירה לדוגמא היא האפשרות לבצע בקרה באמצעות דגימת בקרה מתוך קו הייצור של המארזים במפעל. בנוסף, החברה מולה נעבוד חייבת להיות בעלת ניסיון עשיר וארוך שנים בתחום של פיתוח המארזים וחשוב שעובדיה יהיו בעלי ידע וניסיון בשיטות העבודה המתקדמות ביותר.
 
למי עליי לפנות במקרה ואני מעוניין במארזים למוצרי רפואה או למוצרי רפואת שיניים?
בהינתן ואתם מעוניינים לרכוש מארזים אלה, הכתובת המתאימה עבורכם היא חברת ואקו-פק תעשיות בע"מ. חברת ואקו-פק תעשיות בע"מ היא מהמובילות בתחום אריזות הפלסטיק החד-פעמיות ומזה שנים עובדת מול לקוחות במגזרי תעשייה שונים. החברה מתמחה בפיתוח וייצור אריזות למטרות שונות (רפואה, קוסמטיקה, מזון וטכנולוגיה) בעזרת טכנולוגיות מתקדמות. בעזרת הטכנולוגיות המתקדמות הקיימות ברשות החברה, ואקו-פק תעשיות בע"מ תתאים עבורכם אריזות ייעודיות למוצרי הרפואה או למוצרי רפואת השיניים שלכם וכל זאת בהתאם לצרכים הייעודים של מוצריכם. לשם יצירת קשר מול החברה, באפשרותכם לפנות ישירות בכתובת הדואר האלקטרוני info@vacopak.com, או באמצעות מספר הטלפון של החברה 03-536-2288
.

רוצים לדעת עוד ?

תשאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי