התקשרו עכשיו: 03-536-2288

מגשי פלסטיק חד פעמי קשיח

מגשי פלסטיק – כל מה שצריך לדעת
הפלסטיק הוא אחד מחומרי הגלם הנפוצים ביותר בעולם הצרכנות המודרנית. הוא משמש לשורה של מוצרים בעולמות תוכן שונים: רפואה, הסעדה, מוצרים לבית ועוד רבים וטובים. במאמר הבא נעסוק באחד המוצרים החיוניים והפופולריים של התעשייה, שניתן למצוא כמעט בכל בית ומוסד – מגשי פלסטיק.

למידע נוסף לחצו כאן
חוד החנית של התעשייה
זאת אולי לא האסוציאציה הראשונה שעולה לשמע הביטוי תעשיות מתקדמות, אבל אין ספק שתעשיית הפלסטיק היא אחת מהתעשיות המרתקות והחדשניות ביותר בעולם.
רק בישראל לבדה פועלים 470 מפעלי פלסטיק, והתעשייה המקומית מגלגלת מחזור של כ-18 מיליארד שקלים בשנה. מה שאומר שבתחום מועסקים שפע של יזמים, מהנדסים ותעשיינים שמשפרים כמעט יומיומי את איכות הפלסטיק, בריאותו לסביבה ולאדם, והתאמתו למאה העשרים ואחד.
הדבר ניכר גם במוצר בו נעסוק, מגשים מפלסטיק. המגשים של היום הם כבר לא המגשים המלבניים המשעממים של פעם, וניתן למצוא אותם היום בשלל צורות, תצורות וצבעים. יחד עם זאת, איכות הייצור שלהם לא נפגמת, כשהיום רבים מהם עשויים מחומרים ממוחזרים (אפילו הצבעוניים ביותר) ועומדים בתווי תקן מחמירים, לאחר בדיקות איכות במעבדה של חומרי הגלם המרכיבים אותם.

מהפשוט ביותר למתוחכם למדי
מגשים הם עולם צרכני שלם בפני עצמו, אשר מסייע לשימושים רבים. הן במטבח הביתי והן בחברות ומוסדות שונות. המטבח המוסדי למשל, עושה שימוש רב במגשי פלסטיק פשוטים על מנת לעשות הכנות שונות עד לייצור הסופי של האוכל המוגש לסועד.
מגשים עשויי פלסטיק נפוצים מאוד גם בחדרי אוכל למיניהם, וכל מי שהיה בצבא או בקיבוץ נתקל כנראה באחד מהם או יותר. תחת קטגוריה זאת נכנסים גם מגשים חד פעמיים שלרוב מעוצבים באופן מושך ומיועדים להגשת פירות, מתוקים ומאכלים של אירועים.
גם לצרכים שאינם קולינריים נהוג להשתמש בפלסטיק ובמגשיו: מגשי שינוע המיועדים להעברת חפצים ואובייקטים שונים הם עניין נפוץ בשפע של תעשיות. בעולם הרפואי, בו יש שימוש רב במוצרים חד פעמיים לשם סטריליות, מגשים מפלסטיק מסייעים לרופאים ומטופלים מדי יום.
עקב טווח השימושים הוורסטילי, גם טווח המחירים של עולם המגשים רחב למדי. מחיר של מגש פלסטיק יכול לנוע משקלים בודדים עד לעשרות שקלים ואף מאות במקרים קיצוניים. בחלק מהמצבים לא ניתן לרכוש מגש כיחידה בודדת אלא כחלק ממספר מגשים.

הולכים על הטוב ביותר
בפלסטיק, כמו בחיים, יש לבחור את הטוב ביותר האפשרי. חברת ואקו פק תעשיות תשמח לספק לכם שפע של פתרונות יצירתיים ושימושיים בתחום הפלסטיק, ובכללם גם מגשים שונים ומגוונים.
לחברה ניסיון עשיר בכל הקשור לייצור הפלסטיק, כמו גם שיטות ייצור מתוחכמות ומותאמות אישית ללקוח, וכן בקרת איכות מחמירה ביותר. ברזומה של החברה נכללות עבודות לחברות המובילות במשק ולכן אין ספק שבכל הקשור לפיתוח או ייצור מגשי ואריזות פלסטיק הם הכתובת המתאימה למשימה.

רוצים לדעת עוד ?

תשאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי